Vinterjacka!

Hejssan! :)

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag han inte, typ.. Jag var då hos läkaren och de "laserade" bort den där saken... Trevligt att känna sådär bränd lukt och veta att det är ens egna skinn... ;)

Jag var íaf just och shoppade, hittade en vinterjacka, halsduk och vantar från VILA och ett bälte från ONLY. JAg orkar inte ta foton på den, eftersom jag måste ladda upp dem via Facebook, så ni får se dem när jag använder dem.. ;)

Just nu tittar jag på diary of Justin Bieber på MTV... :)

Här kommer några bilder då...


Mina och Bellas bakingskills.. ;)

Melon... <3


Hot... xD

Här lyckades Bella och Jamila kanske lite bättre... xD


Nån reklamkampanjj.. Gissar att de ville bli av med dem!

// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0