Suprise! ;)

Hejssan! :

Jag kom hem för en stund sedan och gjorde läxorna före jag bloggar, så jag känner mig superstolt! ;) Jag tittar på Vänner, igen.. :) Vet, innehållsrikt liv! Men Som en Big Suprise:

Jag ska börja ta gitarrlektioner. Jippie! :) Jag har börjat spela lite gitarr på musiktimmarna, men jag kan bara grundakorden, så.. :)

Bella kommer föressten inte kunna blogga på en tid, eftersom hon söndrade sin dator. Och sin mobil. Och allt annat. :p Hon är ganska skit på allting! xD Nånej, just kidding. Men nu får ni klara er med bara mig, igen! ;)

Btw, vi skulle ju ha HK-förhör idag. Hela klassen fick någo stärv och satt och klagade och kom på orsaker till varför vi inte skulle måsta göra det. Såklart måste vi endå göra det, men så satt jag, Bella och Uula (jag vet, vem skriver Ola så?? xD) och tala skit om hondär bitchen som kallar sig lärare. Jag lovar, har inte sett henne le en enda gång.. Creepy :p

På mattetimmen hade Bella, Samppu, Tobbe och jag superroligt och satt och pratade om lite allt möiligt. Som vanligt ;) De är nog så härliga.. :)

Nu ska jag försöka hitta på något! :) 

// Kram Jade ♥



PS. Sorry att jag använder denhär bilden igen, men det ser så tråkigt ut utan bilder, och det är omöiligt att ladda upp nya bilder här! :/

Kommentarer
Postat av: elina

Hej Jade!

Är du intresserad av fotografering?

Anmäl dig till höstens fototävling i min blogg eller maila mig [email protected] !

Ha det bra!

2010-09-08 @ 16:51:08
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0