Skulle kunna vara supersmart...

Hejssan! :)

Sitter hema och tittar på Friends, IGEN. Tänk hur supertränad jag skulle vara om jag tränade hela den tiden istället, hur supersmart jag skulle vara om jag skulle lugga hela den tiden eller vara super-nånting annat. Kan kanske jag borde ta och skaffa ett liv! ;) 

Iaf, det är ju fredag nu, om ni nu inte hänger med. Och fortfarande, om ni inte hänger med, jag ska inte göra någonting. kakka. :p

Vad ska ni då göra?? Hoppas ni får en bra kväll!



// Kram Jade

PS. C - Men jag behöver pengar. Jag behöver en skoter. Jag behöver mopokort så jag får köra den. Jag behöver kläder. Men jag behöver inte en bas, typ.. (Kanske jag endå behöver den sen nån gång..), och jag behöver heller inte MarCus. Eller kanske honom sen nån gång... xD Whatevöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0