Nyduschad..

God morgon! :)

Har just varit och duschat, så nu sitter jag här med blött hår och underkläder (börjar bli en morgonrutin, haha ;)) Egentligen brukar jag inte duscha på morgonen, eftersom håret tar så länge att tårka, men mitt hår blev superskitigt och började likna lite på Hot Stuffs... xD

Tänkte faktiskt sätta på mig mina gula jeans (jag vet, men de är faktiskt ganska coola.), men de var för störa/lösa! Äntligen, min rumpa har blivigt mindre! xD

Ich, du, er, sie, wir, ihr, sie, Sie - vår tysklaläxa. Och jag kan de. Bra! :)

Hoppas jag idag får veta om Ch har tid att ge mig gitarrlektioner! Vill kunna spela! :))

Nu ska jag tårka håret, och göra någo normalt med det..! Hörs när jag kommer hem! :)

// Kram Jade ♥ 

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tittar bara förbi och säger hej :)..,Pöss på..

2010-09-09 @ 08:20:49
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0