Lite mera med nu då...! ;)

Ja, hänger med lite nu igen... och fa faaan? Justin Bieber håller på att kyssa andra än mig?? Vaaah?! Haha, okej. Lite elakt mot de där typerna som tror de kommer att gifa sig med honom (eller någon annan kändis..), de kommer typ aldrig att träffa honom, så då kan man ju vara glad för hans skull. Om de nu då dejter. Alltså JB och Jasmine Villegas.

Sorry att det nu blev lite råddigt. Sån är jag. Nu, alltså.

Joo, jag vet inte varför jag skriver i sånadär punkter, men joo... ;)

Iaf, jag har lite kärleksfel nu igen. Jag vet inte om jag tycker om honom (nä, ni vet inte vem... xD), och jag blir så störd. När jag pratar med honom så tycker jag typ om honom, men jag vet inte...

Whatevöö.



Jag vet att det finns en musikvideo, emn den är inte sådär superfin (?), så denhär är nog bättre. Vad tycker ni om låten? Let me know! :)

// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0