Läxor.. :/

Hejssan! :)

Bella gick hem för en stud sedan, och nu sitter jag här och tittar på Friends. :) Jag försöker också läsa lite på kemmaläxan, men seriöst, vem vem bryr sig om hur många ytterelektroner aluminiumatomen har?? ;) Jag försöker också läsa på hälsokunskapsförhöret, men jag orkar inte läsa något om motion nu, det känns också onödigt. :)

Imorgon är det back to usual i skolan. Inte roligt... xD Men, vår klass nog är så bra, så vi kommer väl ändå att ha roligt, som vanligt..! :)

Föressten, om ni har tråkigt, prova att översätta olika saker på google översättare till andra språk. Superfint.. xD Ni vill nog inte veta vad jag och Bella översatte.

Nu ska jag göra något annat, typ, (= det kommer att komma tusen inlägg nu.. xD), men jag ska nog försöka göra mina läxor! :))

// Kram Jade ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0