John Tucker must die.. ;)

Hejssan! :) Jag kom just hem från skolan. Om ni vill veta vad som hände, så hissa och matte, supertråkigt..! Sen hade vi gymppa, vi skulle hoppa höjdhopp, och läraren var inte där, eftersom hon tog tid åt dem som sprang 100m, så vi hade liiite roligt där bara => Jag fick dendär stången i huvudet.. xD

På rellan hade vi en vikarie och vi satt och pratade (läs: alla skrek och skrattade...), som vanligt... Kanske det är därför alla lärare hatar vår klass.. ;))

Iaf, Bella skulle röntka hennes tänder eftersom hon har mjölktänder (jag vet, ännu?? xD) kvar, och tänderna där under kommer snett eller något, så jag fick cykla hem ensam... Buhuu ;)

Nu ska jag typ inte göra något, ser bara på John Tucker must die. Den verkar helt bra hittils, lite sådär teenagermovie, ni vet vad jag menar! :))



// Kram Jade ♥


Kommentarer
Postat av: elvira

Var den bra?!

2010-12-08 @ 01:23:01
URL: http://elvirakarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0