Jag ska berätta en hemlighet...

... Jag har inte läst till matteprovet alls ännu. Kommer att gå så superdåligt att ni inte fattar... xD Jag ska stänga av datorn bara jag får färdigt dethär inlägget. Skrev det faktiskt redan en gång, men råkade klicka bort det. Jag ska bara se på Simpsons, och när det är reklam looovar jag att jag ska läsa på provet. Typ ;)

Sen ska jag då stänga av datorn och göra mig "klar för natten" xD Men ni får tänka en timme framåt, tänkte nog inte gå och sova efter 9... xD Men efter 10 då. Jag är jättetrött och börjar 8 imorgon.. Störande att bussen far så tidigt, typ halv. Och det är typ en kvart för tidigt... xD

Okej, reklam! Ska läsa! Hörs senare! :) God natt! :))

// Kram Jade



Kommentarer
Postat av: Daniel

Ta matte på talang bara!

2010-09-30 @ 20:52:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0