Förlåt, förlåt, förlåt! :)

Förlåt igen! Men nu är jag tillbaka, och ska blogga superaktivt! :) Förutom det att jag är sjuk... Inte allvarligt (jag var nog i skolan), men jag har flunssa... :(

Iaf, vi har fått såndän skriba (skriftskole) information, och vi ska lämna in anmälningarna på onsdag. Jag, Bella och Sara ska på samma läger så... Jag skriver väl bara av dem! ;)

Ja, iskolan skulle vi orientera på gymnastiken. Det guck ju superbra.. Jag och Bella, superorienterare. Inte. Alls! Vi gick typ halva vägen till fösta kontrollen, men sen trodde vi att det var väl, och gick hela vägen tillbaka, och sen en liiite annorlunda (och svårare!) väg till kontrollen... Bra! (Y) ;)


Nu ska jag iaf ta ifatt det jag missat, har inte varit på datorn på flera dagar. Bloggar senare, häng med! ;)



// Kram Jade

Kommentarer
Postat av: Lo

läser egentligen inte din blogg hitta dig på kissies blogg när du komenterade ett inlägg..

ville bara säga att du har väldigt fina vågor/lockar i håret!

2010-10-02 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0