Deppigt värre..

Det händer inget, jag har inga pengar, så jag kan inte shoppa och vädret är helt hemskt..! Bra dag vah? ;) Jag har iaf kvar morotskaka från igår. Gjorde efter ett superstort recept, så..  ;)

Imorgon är det back to school, och vi ska springa cooper (ni vet, man spriger i 12 minuter, och man måste klara minst 4 varv..). Jag skulle inte orka, det skulle regna, så man måste ha regnkläder osv på sig, vilkeet ju gör det tyngre, och jag har redan skit kondition + att mitt knä har någo fel nu också... Tror ni inte att jag kommer att springa helt superbra?? ;)

Iaf, ni kan ju berätta vad ni har gjort på veckoslutet, så kan jag sitta och läsa kommentarer. Eller så kan ni ge mig en rubrik/kategori som jag kan skriva något under..?

// Kram Jade

 

Jag vet, visst är den het?? ;) Sorry, har inte sådär supermånga "normala" bilder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0