Dålig uppdate, eller nånting?! :)

Förlåt, igen! Ska (kanske xD) skäpa mig! :) Men jag har lixom haft zero lust att blogga. Dels för att det var sjukt "facebookdrama". Okej, kanske inte riktigt, men jag blev endå helt sjuuukt störd osv. Men nu bryr jag mig inte ett skit mera, och alla får nöja sig med det! :p

Iaf, igår var jag med Jamila och såg på Eclipse, så bra! :) Tänkte missa bussen och pengarna tänkte ta slut, men annors gick det helt bra! :)

Idag tror jag inte jag ska göra så mycket, måste "förbereda" mig för en "argumenterande uppsats om pekskärmsmobiler" till moddan..! Visst låter det fint?? ;) Jag tror jag måste jobba lite med det nu genast, för jag fattar ingenting..

// Kram Jade ♥



Som om det sku gå att ladda upp nya bilder... Varför funkar det bara åt Bella??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0