boring..

Hej! :)

Förlåt att jag inte bloggade tidigare, men jag har inte hunnit. Var tvungen att städa och göra läxor osv. Har någon av er fattat att matte är supersvårt? xD

Iaf, jag har inte gjort så mycket annat, här är så tråkigt och dappigt väder och alla är typ borta eller har träningar osv. :( Nå, snart börjar ju mina gitarrlektioner! :))

Nu ska jag kolla runt lite på kläder, och såklart måste jag ju sedan vida dem åt er här! ;)



// Kram Jade

PS. Tack till alla kommentarer, och förlåta att jag inte alltid orkar kommentera något på era bloggar, men jag uppskattar dem verkligen! ;)

Kommentarer
Postat av: Hannii

Sött ansikte du har!:)

2010-09-12 @ 14:38:51
URL: http://hhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0