Blött... :/

Hejssan! :)

Jag slutade 2 idag, och nu har jag och Bella varit hos Christian, som fixade hennes gitarr. ;) I skolan hade vi då cooper-test, och såklart regnade det. :( Vi sprang omkring i regnet och blev dygnsura. Gissa om vi hade det roligt efter det.. xD På rellan såg vi på en film om Martin Luther. Han har en ganska ful frilla i den, och det är ju såklart den viktigaste saken i filmen..! ;)

Jag tror inte jag ska göra något idag. Det regnar sådär hela tiden, och Bella har FBK (joo, hon ska bli brandman.. xD).

Jag vet inte, det var typ allt. 

// Kram Jade

 
Jag vet, superhot.. Och bra hållning! xD


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha men åh, va söt du är :D

2010-09-13 @ 15:24:14
URL: http://avjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0