Bara för att...

... jag är ledsen över att jag inte har bloggat så bra nu, så ska jag skriva flera tusen inlägg... ;) Vet att ni blir superglada nu! :)

Imorgon ska jag och skära (int jag då, men.. xD) bort ett/en sak som är ungerfär som ett födelsemärke, men endå inte.. Är inte riktigt säker på vad de heter. Ni vet, så som man kan ha cancer i..? Inte för att jag har cancer, den stör bara för att den är just där var BH-bandet far.. :/

Om ni ville veta. Önska mig lycka till! :)

Jag håller på att ladda ner låtar till min MP3, superlagligt, om ni undrade! Typ.. ;)
Men jag vet inte vad jag ska ladda ner, så om ni vill, tar jag gärns emot tips... :)

Vet inte vad mera jag ska blogga om..? Vill någon slå vad med mig om att det kommer att regna imorgon? Så att vi kommer att bli genomvåta och RK kommer inte att få några penagr över huvud taget..? :) Håll tummarna för det, typ! ;)

Typ.... Justin Bieber ♥

Vet inte varför jag skrev det... Ska kanske sluta skriva över huvud taget nu..? ;)






// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0