51-årig pervo?? xD

Haha, omg! Läste (okej, kollade en video) att Justin Bieber skulle egentligen vara en 51- årig pedofil... wtf, lol! :p Kolla nu:



Ja iaf.. Jag har gjort allt annat i min fina "lista" i förra inlägget, förutom att läsa till matteprovet. Jag hatar matte, halvt då, eftersom jag har en så bra plats (inte för att Hot stuff sitter brevid mig, hon luktar!) men Samppu och Tobbe är roliga! :) Men min poäng var nog att matte stör och prov stör ännu mera. Men det fattade ni nog.. ;)

Det är helt sant hemskt här på morgonerna (morgona??), eftersom det är så jäkla kallt (2,7 grader) och vi måste cykla till skolan.. Nog för att vi egentligen åkt buss, och sen gick vi hem idag. Stolt över att vara så aktiv... xD

// Kram Jade  

Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

fin blogg! :D :)



kommentera gärna min

2010-09-30 @ 18:30:33
URL: http://msvikkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0