269

Haha, blogg.se tänkte inte låta mig logga in på bloggen... De tykcer säkert jag har varit här tillräckligt länge... xD
Jag är superstolt, 269:de inlägget! :) Visst är jag duktig?! :) Har haft några bloggar förut, men har aldrig orkat blogga mera än några månader... :p

Nu gäller det bara att få upp besökarsiffran. För att vara ärlig, rekordet har varit lite på 30 enskilda läsare... Kom igen, vad ska jag blogga om så att ni blir intresserade? Ge tips om ni känner för det! :))

Kanske jag borde berätta varifrån vi är, hur gamla vi är osv. Men det får ni fråga. Och då kanske jag berättar. Nog måste man väl få vara lite anonymys... Eller inte ;)

// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0