Typ nånting..! ;)

Okej, nu går det kanske liite normalare att skriva när jag nu inte håller på med 1000 saker på samma gång och sitter normalt. :)

Först. Jag såg ju på Valentines Day. Och har klagat supermycket åt Jamila, så nu ska jag typ skriva av mig. Jag vill vara kär! Jag vill att någon är kär i mig. Att vi är tillsammans sen då.. O blaaaa blaa blaa. Jag vet vem dendär någon skulle vara. Men tänker inte berätta. Inte för att ni endå skulle veta vem han är, men iaf. ;)

Idag ska jag typ inte göra något.. Förutom att jag ska äta morotskaka jag bakade igår. Gott <3 Men annors har jag inte särskillt intressant liv.. xD

Btw, kan någon av er spela gitarr? Lär mig då bareackorden jag ska kunna! :P Jag kommer nog inte ihåg vilka de är men... Hjälp! xD

Btw, vi får typ veta med vem vi kommer med på skriban... Håll tummarna! (Y)


  

// Kram Jade

Kommentarer
Postat av: V E N E Z I A

ball blogg!

2010-10-03 @ 18:41:59
URL: http://veneziabogdanov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0