Te-party!

OY, crap-- 2 veckor sedan jag bloggade sist. Förlåt! Men jag har kollat, har sett att iaf 10 läsare har kollat bloggen fast den inte blivit uppdaterad, tack! :)

Jag tänker inte gån in på vad jag har gjort, det har varit så länge sedan, men.. På trosdag har vi höstlov (btw, har ni det också?), och jag, Jamila, Bella och Sara ska ha Te-party/syjunta på fredag.. Haha, fint vaah? Vi ska sitta och sticka strumpor, dricka te och skvallra om random saker! ;)

Idag hade jag också gitarrlektion i 15 minuter. Helt bra nog, var helt out, så det skulle endå inte ha blivit något.. xD 

Något annat ni vill höra om? Kommer inte på vad annat jag ska skriva..

Ska komma på något, ni får vänta... ;)

// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0