Long time, no see! xD

jag vet att jag nu inte har bloggat på en lååååång tid. Har inte över huvudtaget varit på datorn... Vet inte riktigt varför... ;) Men nu är jag igen..

Jag har fotat lite från malmnäs, så jag ska lägga upp bilderna, tycker det är fin utsikt.. xD Annors har jag inte gjort så mycket, förutom att jag har börjar sticka sockor. Duktit vah? :)

Jag laddar upp bilerna och bloggar mera sen senare, lovar! :) Och det ska bli lett ite normalare inlägg!


Malmnäs, orkar inte vända bilderna, tyvärr.. ;)






Jag, Sara & Cessi hade lövkrig.. Normalt.. xD


en konsig 50 cent, och mina heta skor.. ;)

Mear bilder kommer sen!


// Kram Jade


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sämsta bloggen jaoo! :/

2010-10-24 @ 17:41:33
Postat av: Jade

Joooo, haha! :p

2010-10-24 @ 17:45:05
URL: http://rockchicks.blogg.se/
Postat av: Jade

liiite random svar eller någo.. xD

2010-10-24 @ 17:45:20
URL: http://rockchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0