Kryper folk ur Tv:na..

Hejssan! :)

Förlåt att jag inte bloggade mera igår, men jag orkade inte/glömde... ;)

Iaf, vi hade superroligt, pratade, skrattade och kollade på Scary Movie 3. Den är just bäst! :) Förutom att jag nu har lite skräck för att någon skulle krypa ut ur TV, nu när jag är ensam hemma.. Buhuu, scary... Nån som vill  komma och hålla mig sällskap?? ;)

Btw, just so u know, jag glömde fota igår.. :(

Jag såg också Remember me igår.. Den är ju helt sjukt sorligt, tårarna bara rann i slutet.. :) Sen såg jag den en gång till idag på morgonen.. Annors har jag typ inte gjor något..

Ni som bloggar på blogg.se, den där kalendern som har kommit upp där brevid "rubriksrutan", är det så att man kan tidsinställa inläggena nu?? Coolt! :)



// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0