How r U doing?? ;)

Halojj! :)

Är hemma nu! Eller okej, jag ska inte ljuga, jag har varit hemma i någon timma, men jag var hungrig, så jag åt! :) Iaf, så jag var då i Åbo och shoppade - "shoppade." Jag fick ett par svarta puma-mjukisbyxor (alla ropar whoooooow, jag vet! ;)), ett par vintervantar och ett par vinterstövlar från click shoes, de är inte något superspeciella, svarta med lite extra grejs på! ;)

Sen köpte jag också American Pie, ettan då. Och såg på den! :) Alla är så bra! xD

Joooo, jag skulle egentligen på innebandy"match" med några typer, emn jag var ju inte hemma.. Sorry alla! :p

Vad har ni gjort idag då? Berätta! Här kan man inte göra så mycket, vädret suuuger! Jag bloggar mera när jag har uppdaterat mig med allt som har hänt på mindre än ett dygn! ;)




Från sommaren, vad jag vet skulle jag till stranden..! Älskar min min! xD

// Kram Jade

PS. Jag vet inte vad det är för juttu med rubriken nu.. xD

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg!

gillar ditt hår :)

2010-10-24 @ 17:04:59
URL: http://linneaofswedeen.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja visst är den :)

:D

2010-10-24 @ 17:11:33
URL: http://linneaofswedeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0