Höstloov! :)

Hejssan! Vet att jag inte uppdaterade igår, tror jag? Men morsan for på jobb idag och kommer hem nästa vacka och ville inte att jag skulle sitta framför datorn då.. ;)

Idag är det första dagen på vårt höstlova, äntligen! Jag får ont i huvudet av att vara i skolan för länge, haha! ;) Om ni undrar vad jag har gjort, var jag, Bella och Jamila här hos mig och såg på American Pie - Band camp! Förtfarande bäst! Sen snackade vi lite skit, åt choklad och såg på OC. Lite efter nu, men,..

Imorgon har vi då "te-party", om ni inte hänger med. Lovar att fota - vilket jag inte gjorde idag. Men jag har vissa "gamla" bilder jag ska ladda upp. På facebook. Och kopiera över hit. Det går fortfarande inte att ladda upp bilder tagna med min kamera?!

Vad har ni gjort idag då? Också höstlov?



Om ni är intresserade om hur mitt hår ser ut, när jag har gjort absolut ingenting åt det, och inte varit i frissan på typ ett halvår. Varsågoda. Tur att jag har frissatid nästa vecka!;) Tror ni jag vågar färga det helt "gyllenbrunt" (färgen hette så..)


Har ingen aning om varför jag har sparat dem. Eller varför jag läggar upp de här? xD



Vi säger att jag ritade den! Inte för att det skulle vara sant, det var Linnea.. Love it! Tack :)



Mina naglar. Efetr att jag har klippt dem, de brukar vara längre.. Funkar inte nu när jag spelar gitarr! ;)



Fick de på posten, men vet inte varför? Älskar Christina Aguliera´s. <3



Visst är den söt? Tycker jag med! :) Btw, DVD ni ser vid TV, det är band camp! xD

Några bilder nu, ska bli duktigare att ladda upp dem! :)

// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0