Första inlägget i "Random Kategorin"

Hejssan!

Nu först, förklaringar.. Jag skulle blogga på morgonen, men jag hade helt sjukt bråttom på morgonen, fast jag vaknade en halvtimme tidigare än vanligt. Tror jag var lite extraslö, eftersom jag inte sov ordentligt inatt, jag vaknade säkert 5000 gånger inatt.. :/

Och sen glömde jag såklart handduken (vi hade gymnastik- innebany). Inte så trevligt.. Blev helt supersvettig, men vi hade bara religion efter det så :)

Btw, på tal om innebandy, jag ska på innebandyturnering. Vet inte var, men jag slipper ju vanliga timmar då... :p

här är nu ett lite knäppt inlägg, men jag bloggar mera snart! :p

// Kram Jade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0