70´ show

Hej igen! :)

Normalare inlägg nu, promise! ;)

På mattetimmen hade vi superroligt = Christa blev inte alls störd. Tobbe mobbade mig för att jag sa att jag fick traumor av Scary Movie 3 när hondär typen klättrar ur TV.. Iuo! Och sen sa de (Tobbe, Tino & Samppu) att jag aldrig skulle våga se Paranormal activity 2. Fan också, jag ska se den! Och de får nu bara tro att jag är 15. Det är ju superstor skillnad på 14 ½ år. Men de flesta brukar tro att jag är äldre än vad jag egentligen är, så bra! (Y)

Annors så hände inget, superbra bara att på en hel rella timme att hinna gå igenom 9 frågor med typ ett ord som svar.. xD

När vi slutade kom Bella till mig en stund och vi gjorde kladdkaksmet och spelade Mario på Wii. Det äger ändå helt! :)

Och sen gjorde jag nån störd moddauppsats/novellanalys. Och nu måste jag läsa på matteförhöret. Intressant vah? Men nu tittar jag iaf på the 70´ show. Vet någon av er var Fez är ifrån? Fattar inte! :)



ÄGEEER! :))

// Kram Jade

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fett snygg header!! =D

2010-10-25 @ 18:25:15
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0