Vinn experia

Igen en chans för mig att vinna saker, som aldrig lyckas. Och nu hinner jag inte göra dethär så bra, men...

tävlingen finns här om ni vill vara med: http://vinndinxperia.feber.se/  och nu har jag länkat på samma gång.

Min motivering, varför jag skulle vinna över er, är:

Jag har fortfarande inga pengar, och jag får ju inte pengar någonstans ifrån. Min mobil har varit i toaletten (inne i, namm..), så jag rör den gärna så lite som möilit. Vilket inte fungnerar så bra... Eftersom jag är lite smått beroende av den. Men jag hoppas på att vinna denhär telefonen nu.. Typ Xperia X10 mini pro eller Xperia X8.

Tack! :)

// Kram Jade 

PS. Nu är jag så sen...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0