Skiiiiiiiit!

Hejssan! :)

Jag vet att jag redan har varit hemma en tid, men före jag skulle blogga var jag tvungen att reda ut mitt hår.. Vi hade som sagt halloween i skolan, och jag var a evil princess... Haha, fint, jag vet. Men det var Cessi som kom på det! ;) Iaf, sa hade jag tuperat håret och sprayat det helt fullt = jag fick inte upp det.. xD Det slutade med att jag hoppade i duschen.. ;)

Jag glömde kameran, LOOOOVAR att jag skulle ha med den, men jag blev lite sen, som vanligt, så jag glömde... Men jag får vänta på att någon annan laddar upp bilder på facebook som jag kan pomma! xD

På rellatimmen såg vi också på film, det var så fult för Uula (fråga int mig varför det skrivs så), Antte & Heke börja klaga på texten till filmen vi skulle se. De ville ha den på finska, jag ville inte, jag hatar finska (sori, mamma, jag vet att du talar finska... xD) och det slutade med att vi satt och skrek för hela livet åt varandra... Typ sådär:

Jag: VITTU, UULA! VI SKA HA DEN PÅ SVENSKA OCH INTE NÅGO SKIT FINSKA. GÅ OCH SUG!

UUla: SVENSKA SUGER! DET ÄR BÄTTRE UTAN NÅGON TEXT ALLS DÅ.

jag: MEN VITTU, DM SOM INTE KAN SÅ BRA ENGELSKA DÅ. SATAN DU E EGO!

Uula: VA TYST! DE SKA VA PÅ FINSKA

Jag: vA SJÄLV TYST, SAAATAN! BYT TILL FINSKA SKOLAN DÅ OCH ORKA KLAGA. VITTUS HOMO!

Ungefär sådär joo... Moget, jag vet! Bra tt hela restan av klassen är tyst (förutom några enstaka kommentarer) och läraran bara sitter där sådär typ: Nå huhhu.. Va har jag för elever..? Och som ni nu märker, svär jag ju aldrig heller. Fint nog, joo... :)



Det var typ denhär filmen vi såg på.. Eller någon Ace Ventura iaf! :) Dm e så bra! xD


// Kram Jade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0