Saknat mig?? ;))

Hejssan! :))

Förlåt nu, men jag är tillbaka nu! Allting är inte superbra ännu, men dethär får duga! :))

Igår var jag på innebandyturnering. Och vi förlorade ju inte alllllllls 10 - 1! xD Men guud va de spelade hårt, jag har hela benet (typ.. xD) uppsvullet. Man jag tacklade nog tillbaka, tro inget annat! xD

Idag hade vi också hälsokunskapsprov. inte liite onödigt ämne att ha prov i, egentligen.. Och sen fick vi ut kemmaproven. Jag fick 9½! :)) Vadå, att jag inte skulle få skryta?? xD

H
ur är det med er egentligen? Det är superfint att ni kollar in här ibland, fast jag inte bloggat så mycket.. :) Och särskillt du, Daniel. Så därför tänker jag länka dig. Och det gjorde jag.

Jag har som sagt inte varit på datorn på några dagar, så ska kolla runt lite före jag bloggar mera! :)


<3

// Kram Jade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0