Inte mitt fel den här gången!

Lovar, nu var det inte mitt fel att jag inte har bloggat, min morsa har inte släppt mig nära en dator, så jag har inte kunnat göra någonting. Alls! ;)

Iaf, utan att gå tillbaka flera dagar, så ska jag berätta att vi fick våra betyg idag, jag hade ett medeltal på 9.1 i läseämnen, så jag är jättenöjd! :)

På hussan var det också superroligt idag, jag skulle jobba i samma kök som Vikko och OB (jag vet, men han heter Oliver B********** så det kommer därifrån xD) och jag och OB hade världens garvfel... xD (Y)

Och yyyyyyuiiii VITTU (förlåt att jag svär..) jag hatar vår nya engelskalärare! PÅRIKTI! Hon kan ju inte ens svenska?! Va faan?! Men hela klassen hatar henne så hon kommer inte att orka med oss länge, MUOHAHAHA! Förlåt joo, men lärare orkar inte med oss annors heller, så om vi gör allt för att få den läraren att sluta, hur länge tror ni det kommer att ta? xD

Alltså, nu kommer minnen tillbax, bloggare mera lite senare så att det inte blir ett enformigt inlägg med en massa svordomar.. Kanske bäst? xD


Säääkert joo... xD

// Kram Jade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0