Hallllloooojjj :)

Guess who is back?? BELLAAAA!!! nu måste jag berätta en juttu som just har hänt åt mig Jag hade haft det på g med en gosse (vi kallar honom OLLE) i nästan 2 månader medan han ännu hade en flickvän (ja vet elakt) sen gjorde dom slut och jag och Olle blev tillsammans. Sedan tog vi en paus för att jag hade väldigt dåligt samvete för att vi blev ihop så snabbt efter att han gjort slut med hans ex flickvän. Tre dagar senare ser jag Olle och en mina bästa kaverin hångla med honom i skolan.. dum som en stövel som jag är förlät jag henne.


Kom ihåg Förlåt aldrig en kompis som varit elak mot dig hon/han är inte värd dig..

Kram Bella

Kommentarer
Postat av: va satan?

men va satan klagar du på? du gjord ju själv likadant ti henne som först va tillsammans med honom. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. så de va rätt åt dej.

2010-12-11 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0