Bandklubb.:!

Hejssan! Hur har ni det? Själv är jag helt blöt efter att jag cyklade hem i regnet... :) Och nu måste jag berätta en hemsk sak! Ni vet, det är maj, men HÄR finns det fortfarande snö kvar! Neeej! :) Och en hemskare (hur man nu tar det), min dator är helt superslö, bara det här har jag hållit på med i en halv timme... haha :)

Jo iaf, så ska jag på bandklubben idag (igen, jippiee xD), och vi började med 2 nya låter (den ena dyker upp som ett musiktips snart ;)) Men före det måste jag äta någonting (hungriiiiiig...!) och så tittar jag också på Djävulen Bär Prada.. Har någon av er sett den?? Jag tycker att den är bra, och åååååh, vad jag skulle vilja ha kläderna de har i den! b:)


//Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0