2 DAGAR KVAR!! :)

Hejssan! visst är det härligt väder?? :) Men det suger att jag inte kan vara ute, eftersom jag måste förberada mitt modersmålsföredrag, och ute ser jag ingenting på datorn.. Blääh ;)

igår var jag och shoppade lite, köpte ett par leggings, 2 tröjjor och 2 toppar. De är helt vanliga, hade bara inga sommarkläder så... xD men nästa veckoslut ska jag och shoppa, och då kanske jag har pengar också, eftersom jag fyller år på tisdagen! Fick redan en present, en ny cykel, och en kamera, fast den får jag inte använda ännu, det får vänta tills jag visar farsan mina bra betyg! (det kommer jag nog att ha, xD)

nu ska jag göra klart mitt föredrag och sen sola lite, haha!

//Kram Jade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0