Vårväder :D

Jippie, idag ser det ut att börja bli vår (om man bortser från sådär tusen snöhögar med tiotusen meter snö xD), men nästa vecka ska det bli minusgrader igen.. Ångest.. ;)

I dag började vi skolan 8, och vi har handarbete dom första 3 timmarna, vilket jag hatar! Så på 3 timmar rita jag sömsmån på såndana modellpapper-saker.. blää xD sen hade vi geografi och matematik, som jag inte behöver säga att jag hatar också?! haha :) och efter det gick jag och Bella hem.. bra dag... ;)

Ha nån av er sett på det där Rachels Zoes design-program på TV?? Det är väl helt okej, nu när det inte kommer någonting annat, men... Vad tycker ni?? :)

btw, jag vet att ni tittar på melodifestivalen... "Hemligheten avslöjad xD" men vem tycker ni ska vinna??

jo, men nu borde jag äta någonting annat än den där konstiga geggan i skolan, hörs senare :D

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0