Trött... :)

hejssan! Första skoldagen efter sportlovet, och jag kunde inte sova inatt.. :( var så van vid att somna nån gång efter 1 och vakna 12, så nu somna jag nån gång 1 och vakna 7, så... GÄÄÄSP xD

ja, igår var jag och shoppade. jag sprang omkring i butiker i typ 4 timmar, men jag hittade nästan ingenting, förutom en grå stickad tröja med en hög hals och ett par ljusta leggins-jeans, ni vet. jag ska lägga upp bilder så snart jag hinner, tänkte ha en "dagens outfit" bild xD men när jag kom hem böt jag bara till myskläder så...

okej, första dagen efter sportlovet, börjar med dubbeltimme gegga, sen hälsokunskap, matte, modda och engelska, superkiva. men okej, man fick träffa alla vänner igen så... :D

jag måste jobba på ett moddaprojekt med Bella, så kan inte blogga mera, hörs senare :D

//kram Jade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0