Tillbaka!

hejssan! :) nu är jag tillbaka från koupo (vi fick sluta lite tidigare idag :))!  Det var nog helt kiva, vi satt uppe halva natten och pratade :) vi spelade också såndänn "Bordsfotboll" (som Joey och Chandler spelar i Friends), tror jag blir tvungen att köpa ett själv, haha :)
ett minus var kanske att bussen var sen både dit och sedan nästa dag tillbaka.. störande!

om ni vill veta någonting mera så fråga, jag hade jätteroligt, men det finns endå inte så mycket att berätta! :D

och en annan sak.. min mobil föll i toaletten.. Neej! vi fick upp den därifrån, och den funkar nästan nu... det är vatten i den, men den är desifierad, haha :) nå, vi får väl se vad det händer med en..!

Hoppas ni har haft några bra dagar, så hörs vi senare..! :)


                      

// Kram Jade ♥

Kommentarer
Postat av: M

SKönt att sluta tidigare ^^

2010-03-16 @ 14:14:33
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jade

Tycker jag också..! :) jag tror de e för att lärarna TROR alla att vi kommer att vara uppe hela natten och sen inte orka i skolan.. och det är ju inte alls sant! xD

2010-03-16 @ 14:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0