Söndag.. :)

okej, nu MÅÅÅSTE jag först klaga på Melodifestivalen! kom igen, den där låten som van var nog inte sådär superbra precis... men bättre än Finlands, sverige kommer iaf inte sist! ;) men jag tycker fortfarande att Erik Saade skulle ha vunnit! Men Darin var också bra.. ;)

Nä, jag ska inte shoppa idag.. Buhuu! ;) men bara Bella skulle äta klart, tänkte vi gå och köpa lite godis till imorgon.. Om ni kommer ihåg, Koupo.. 

Vad ska ni göra idag?? Ha en bra dag iaf, haha ;)

btw, jag tror att både vintern OCH min flunssa håller på att komma tillbaka, inte bra :( haha

// Kram Jade ♥ 

Kommentarer
Postat av: alex

anna är bäst!

2010-03-14 @ 20:06:54
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0