Sol <3

Har ni saknat mig??

Nu har jag varit 3 dagar i Texas och snart hem igen :(.. Har e varmt och skönt! :) Jag har redan bränt mig men jag har shoppat HELT SJUKT mycket.. xD Jag har ynka 70 dollar kvar :( Ska idag köpa Converse och en DG väska (Dolce Gabbana). Päronen har lovat betala väskan, haha ;).. Hur har ni det då där hemma?? Kallt va?? xD Ursäkta att jag är så skadeglad men här har man ju 79 farenheigt (ca. 28 celcius) Poolen är skön och vattnet varmt :). Blåser lite men annars helt okej.. Visste ni att hela Galveston blev förstört för 5 år sen p.g.a orkanen Ike (hoppas det skrivs så..) och nu är staden helt uppbyggd igen, bara att vissa hus fortfarande är helt kakka, för man har inte råd att renovera dem..
 Ha det bra <3

PoK: Bella

P.S om du Jade läsert detta, så va inte avundsjuk.. XD

P.S 2 (PoK= Puss och Kram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0