Snön ska BORT, hah ;)

Hejssan! som ni märker har Bella bloggat lite (äntligen xD).. Och jag kan ju säga att jag inte ALLS är avundsjuk på henne, där i Texas... ;)

tänkte blogga genast när jag kom henm från skolan, men jag var ju tvungen att äta (man vet ju aldrig vad man äter för gegga i skolan x)), och sen var jag ute och gå!

pga. igår. Sorry att jag inte kunde blogga, men min brorsa ockuperade (haha?) datorn, för han skulle skriva någon skoluppsats, och min morsa satt och kollade på resor till sommaren på den andra, så det blev bara ett litet hej! :)

Vet ni?? jag är iaf stolt över mig själv idag! Jag lärde mig ett nytt ackord, på gitarr då ;)! så nu kan jag 5, jippie xD (A, C, D, G, Em) 
idag hade jag också hissaföredrag om Snellman, jag var såå duktig :) och det gör faktiskt ingenting om ni inte vet vem Snellman är, jag visste inte det heller före jag skrev om honom... haha :)

btw, SNÖN HÅLLER PÅ ATT SMÄLTA!! haha ;)

//Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0