Lördag!

hejssan! hur är det med er idag? jag mår i alla fall ganska bra! :) Är bara lite avundsjuk på Bella eftersom hon är och shoppar... JAG vaknade just jag, haha ;) men det är ju lördag! Äntligen ♥
jag tänkte faktiskt gå och köpa lite godis, men det tar en sådär halv timme att gå till nån affär, och cykla går inte, jag kommer bara att ligga mitt på vägen någonstans då, haha :) men jag kan titta på OC utan godis, så jag överlever... kanske! ♥

men idag ska jag iaf hitta mina Converse... Läängtar till att få använda dem, och sen kanske jag går och shoppar liite vårkläder imorgon... ;)

jag vet int om jag kommer att hinna blogga mera på veckoslutet, men ni kan ju hoppas, och jag ska försöka. men på måndan ska vi och sova mitt ute i skogen på nån klass-sak. hoppas det blir ens liite roligt, har int så höga förväntningar, men tror jag tar kameran med och ska fota lite, men lovar ingenting ;)

lovar att jag åtminstånde bloggar på tisdag, men ni kan ju kolla lite ibland ;) !

btw, det är ju Melodifestivalsfinal idag. Vem ska vinna?? Jag tänker iaf hejja på Erik Saade ;) haha

//Kram Jade ♥


Kommentarer
Postat av: Elaine

Hejar också på Erik Saade ikväll!! Så rösta:)

2010-03-13 @ 12:45:16
URL: http://madmoiselleelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0