Knäpp dröm! ;)

hejssan! jo, som ni hör har Bella det superskönt (och jag är fortfarande inte alls avundsjuk xD). det känns helt som det skulle vara Fredag idag... (2 dagar i skolan räcker tills man börjra vänta på fredagen xD) Men nu på fredag är det ju faktiskt långfredag = vet inte alls vad det betyder, men vi är lediga! haha ;) och på torsdag är det temadag i skolan, helt knäppt, men då har vi i alla fall inte matematik :D

nu måste jag bara berätta om min bröm, den var så konstig. (om någon här kan tyda drömmer, kan ni väl forsöka tyda den xD) :

jag sitter i skolan med några va mina kompisar, när en av dem bestämmer sig för att vi ska göra mjöd. jag frågar hos vem vi kan göra mjödet säger Sara att vi kan göra det ute. sen frågar jag om vi påriktit ska göra mjöd, när Sara också säger att vi bara kan köpa färdig mjöd, och hälla över det i andra flaskor och säga att vi gjorde det..
sen kommer nån på att man behöver en del av en säl för att göra det!

senen ändras...

hela fjärde våningen i skolan är vattenfylld, och mitt i allt simmar det omkring en säl där. jag får tag runt hela kroppen på sälen, men den börjar slå mig i huvudet med stjärten. då ropar jag åt Jannika att såga av den på mitten, för vi behövde bara halva. hön gjorde det, och den bakre halvan simmade iväg...

Sen vaknade jag.. xD jag vet att jag har lite konstiga drömmar... och det är inte första gången, haha xD eller den sista jag berättar om, xD

//Kram Jade ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

knäppt :D

2010-03-30 @ 18:24:32
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0