Halojj :D

nu får ni gissa vem som är tillbaka frisk *host, hur man nu tar det*, och har genomlidigt ännu en tråkig dag i skolan?? jo, lilla duktiga Jade ;) men om man nu vill se det positiva, vi hade hussa och åt med kinesiska pinnar = mat över heela golvet för mig, haha :D nånej, det var nog helt skönt att vara tillbaka, jag är en såndär person som inte kan sitta och mögla ALLTFÖR LÄNGE :)

tänkte gå ut och gå med Bella (eller göra någonting annat ;)), om nu hennes kamera funkar blir det kankse lite bilder, får väl vätnta och se :) och sen MÅSTE jag göra mina läxor, har lite för mycket, haha

ja, och så att jag inte glömmer, nästa vecka (måndag och tisdag) åker vi ut på "classtrip" (längtar såå, naat xD) till "Koupo", inte roligt... och sen ska vi vara utan elektronik (WFT??!), som mobil och dator, men vi får väl se hur det blir med den saken, haha ;)

btw, har ni märkt att det är plusgrader och snön smälter?? Jippie ;)

//Kram Jade ♥

ps. jag är inte alls på bimbot humör idag... xD


Kommentarer
Postat av: Lina

härligt att du är frisk =)

2010-03-11 @ 18:08:37
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Jade

tack Lina :) tycker jag också, haha :D

2010-03-12 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0