Gissa Vem??!

dGissa vem som har vaknat?? Idag deppar jag inte över att vara sjuk, det är bara skönt att vara borta från skolan, behöver VERKLIGEN en paus (som ett sommarlov, tack ;) haha) men imorgon är det tillbaka till skolan..

om ni hängde med så har jag tittat färdigt på Frends, men dont worry, jag ska endå vara TV-nörd. Bara att nu är det OC jag tittar på... Nån av er som brukat titta på det?? om jag kommaer ihåg rätt så var jag väl kanske 11 år när OC visades på TV, och jag fattade ingenting.. haha! Tur att jag har blivit smartare ;)

för er som undrar vad jag ska göra idag, så är det väl mest att göra lite skolarbete och äta pizza :D
och tänkte glömma - spela Mario Party... blev beroende, haha



                   

                       <33 haha ;)


//Kram Jade ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej, hoppas du har en fin dag!

KRAM

2010-03-10 @ 11:24:08
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0