Förlåt! ;)

förlåt allihopa! Jag har inte hunnigt blogga (av personliga orsaker..) och jag har inte heller haft någonting och blogga om, men nu är jag tillbaka :)

först: gissa vem som är i Texas??! Bella!! Jag är inte alls avundsjuk..!
Men snön har ju börjat smälta här så, livet är lite bättre, haha :) Första gången jag är glad över att det regnar, haha :)

Gissa vilken film jag har köpt (på DVD då!). The Twilight Saga - New Moon! OMG <3 har bara sett den 3 gånger på två dagar, hah xD

idag, igår, fredag... jag har inte gjort någonting! så jo, ingenting att blogga om!
men jag looovar att jag ska börja blogga igen, hoppas ni hittar hit igen, hah ;)

//Stooor Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0