Buhuhuu ;)

halojj! fortfarande sjuk, fattig och uttråkad. Vad kan jag göra?? om någon skulle läsa bloggen skulle jag ju kunna göra upp en "dagens fråga", men it´s not going to happen xD

jag har faktiskt suttigt här i typ 3 h och tittat på kläder från nätet, men jag har aldrig nätshoppat, är lite osäker på det... någonting jag borde börja med?? men sen är det ju också att jag inte har några pengar att shopppa med så, haha lycka till :D

jag kan inte vänta till sommaren, man tycker ju att den redan borde ha börja??! eller att snön iaf sku kunna börja smälta, men jo, här skiner solen, men snön är kvar! kiva för dem som faktiskt har vintersportdag i dag och inte är sjuka... buhuhuu ;)

äh, nu går jag och tröstäte lite glass,  hah ♥ (tänkte sätta in en sommarbild, men har fortfarande inga egan bilder från sommaren, kan inte fatta varför??!)


//Kram Jade ♥


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en jättebra tisdag! :D

PUSS ^^,

2010-03-09 @ 13:24:53
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0