Ajaj!

hejjssan, förlåt att jag inte har bloggat (och inte Bella heller! ) men okej, på tisdagen hade vi innebnadymatch och vi förlorade inte alls 6-0, haha. på onsdagen hade vi innebandyträning och på torsaden, jag vet inte... min morsa kom hem, så jag orkade inte, på fredagen var jag och åkte pulka (xD) med Bella och så strittade jag på lite konstiga sätt, och nu har jag jätteont i mitt ben... :( 

men igår var jag och såg på bio, på Percy Jackson, och den var bra, men böckerna är bättre (som vanligt, och jo, jag är en ganska läsnörd ;) haha) 

idag sku jag vara med Bella, och se slutet på 17 Again (Zac Efron... ♥ haha) 

och nu, pga. bilder, kan jag faktiskt försvara mig! jag skulle ladda kamerabatterierna, men sen kom det någo konstigt ut ur dem och så vidare så nu måste jag hitta nya batterin och det är inte så lätt, men vi får se hur vad det händer, haha ;)

                             
                          jo, och btw, Logan Lerman (som spelar Percy) e så snygg, haha ;) ♥

 
//Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0