:)

Hejssan! Idag har jag varit med Bella och Sara. :) Vi satt och pratade på "vår" bro i centralparken (vi sitter alltid där och pratar, äter godis och njuter medan andra går/cyklar förbi! xD), låg och solade och passade på att simma lite! :)) Senare såg vi på Another Gay Movie, igen! Hahaha! :P

 Med Bella så såg vi på Portugal  - Korea (?) fotbollsmatchen idag medan Sara var hemma och åt. Vi var såå "into" den att vi satt och skrek och jublade och när någon gjorde mål, dvs. Portugal ;), hoppade vi upp och började dansa... xD Tror vi håller på att bli lite sportnördar, men ishockey är bättre, vi har redan bestämmt att vi ska gå och titta på en VM (??)match nästa år, när de spelar i Finland - Sverige! ;)

Och ännu på tal om sport, vad tycker ni är bättre, fotboll eller ishockey?? Jag tycker iaf att ishockey är roligare att se på (om fotboll nu inte är live, och några man känner spelar! :)), och fotboll roligare att spela! Jag brukade spela fotboll, spelade faktiskt i ungefär 4 år, men slutade när jag var ca. 10 för jag började hata det. Och gissa om jag ångrar det nu?? Sku supergärna spela fotboll ännu, men nu sku jag vara så efter och sämre än alla andra, så jag vill  inte börja mera.. :( 

// Kram Jade ♥

PS. Jag har fotat idag, men det går inte att ladda upp bilderna, vet någon vad det beror på?? Ska försöka ladda upp den innan jag ger mig av för att städa undan sakerna från min mormors lägenhet... Berättar mer om det imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0