Jade´s Klagdag! ;)

Hejssan! Midsommarafton, dåligt väder och alla är någon annan stans.. Blää :( Ångrar att jag slutade fotbollen, är fortfarande olyckligt kär, och gör ingenting idag.. Visst låter det bra?? ;) Nånej, men jag har lite sådär klagdag idag.. ;) Och såklart har jag annat att klaga på!

Insekter
Vad gör de egentligen? Annat alltså än stör, sticker och biter?! Okej,är mat åt andra djur, men djuren kan ju äta någonting annat?? Förlåt, alla insekter! :)

Och ännu en sak...

Ni vet, minderåriga som ska dricka och röka. Jo, jag är inte 18, så jag dricker inte, som t.ex Dessie, eller andra typer...
Men det stör mig, eftersom det är förbjudet (inte för att det egentligen stör mig.. ;)), men de flesta gör det bara för att verka coola, och det stör!

Okej, nu har jag klagat, färdigt! Ska fortsätta att inte göra någonting... :)

// Kram Jade ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0