Hemma!

Hejssan! Nu är jag hemma igen, och har faktiskt sovit ganska bra inatt! :) Jag lägger upp bilderna på shoppingen och några bilder på Bella och Sara. :)

Men först: Ett tips, åk inte till Jyväskylä! :) Butikerna är inte uppe på söndagar, husena är fula, och det är killarna också! haha :P Men jag hittade kläder iaf, här:


Från H&M, 20 euro

Gina Tricot, 20 Euro

Gina Tricot


Gina tricot


H&M


H&M


Gina Tricot


Vero Moda (de var på rea, så jag köpte två! :))

Lite besviken endå, httade inte en bikini, ett par galdiatorsandaler eller en väska! Men som tur har jag lite pengar kvar! :)

Nå, här kommer lite mera bilder:


Namm, vaniljglass, kolasås och kexbitar, sååå gott! :D

  
Bella      <3                                      Sara <3


10 poäng till den som gissar vad jag lyssnade på! :D

Och till sist:


Dagens Outfit! (ser koncentrerad ut, jag vet! Men det är ju faktiskt svårt!) xD

Nu måste jag påriktigt rusa iväg till tandläkaren, kommer för sent annors! :)

//Kram Jade ♥

PS. Det där tog ju inte alls länge... bara 1 timme, och nu är jag helt slut! XD


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

riktig fina kläder :D

2010-06-14 @ 13:40:40
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: aye

hejhej =)

Allt bra idag?

Händer annars?

Kram//Aye

2010-06-14 @ 14:58:26
URL: http://ayealfayadh.devote.se
Postat av: aye

hejhej:)



Frågestund på bloggen, ställ gärna några frågor, avslutas idag kl 20.00

Ha en bra dag



Kram//Aye

2010-06-15 @ 10:46:58
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0