....

Jag kom just tillbaka till hotellet, vi var och åt middag på Rosso (en pannpizza med räkor, bolognesesås och salami, jättegott!)
Btw, ni som nu inte fattar det, jag är här med mina föräldrar, eftersom min brorsa spelar i nån fotbollscup här, och nä, jag skulle ALDRIG åka hit frivilligt! :P

Imorgon ska jag shoppa lite till, har fortfarande inte hittat en väska, gladiatorsandaler (älskar de där Wildflower By Kenza, men varifrån hittar jag dem?? )eller en bikini, och sen börja den låååånga vägen hem i bilen... Och jag kommer att hata varje sekund, förutom när vi är hemma dåh, haha :P

Nu ska jag bara titta lite mera på Friends, och sen sova, jag är helt slut, sov superdåligt inatt, vaknade hela tiden och sen drömde jag att Bella dog.. Den var så verklighetstrogen att jag faktiskt grät när jag vaknade! xD

Påminn mig att visa kläderna i morgon/på måndagen!

//Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0