En orsak att se på ishockey...

Hejssan! Jag kom just hem, jag var och köpte en Ben and Jerrys glass, ett 2GBs minneskort till min mobil och filmen Independence Day, ni vet, den gamla med Will Smith?? Jag älskar den filmen, och jag vet inte varför! :)

Iaf, efter att jag har ätigt, så ska jag och Bella ta och göra någonting, vad vet jag inte... :)

Men på tal om Bella, så har hon kommit på den bästa orsaken att se på ishockey! (Eller iaf NHL!)
    Försök gissa...

...Alla snygga spelare! Och många av spelarna ÄR snygga! Se bara på t.ex. Sidney Crosby! ♥
Visst är det en BRA orsak! Haha ;)

//Kram Jade ♥

 

 Hot! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

nu blev jag sugen på ben and jerrys, haha.

2010-06-19 @ 14:36:46
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0