Bellas Födelsedag!

Ursäkta att jag inte har bloggat tidigare, men jag har inte orkat, och har inte heller haft någonting att blogga om. Har inte gjort någonting idag, eftersom några fortfarande är kvar på sin stuga, har åkt på resa eller annors bara inte är hemma! Förutom Bella dåh, som fyller år idag! Och som ni vet, är jag äldre än henne! :P Men ni kan väl ändå hälsa grattis åt henne?! :)

Idag så var jag iaf varit i min mormors gamla lägenhet och fortsatt tömma den lite... Hon har massor med saker lite överallt, så det tar superlänge.. :/ Men imorgon ska jag, Bella och kanske Sara ligga på stranden hela dagen, bara det då är bra väder! :) Håller Tummarna!

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0